Introductie

Heb jij enige ervaring in het vastgoed en affiniteit met techniek? Kan jij goed communiceren en heb je ZIN om aan de slag te gaan in Den haag als Servicedesk Medewerker.

Voor een groeiend en ambitieus vastgoedbederijf in Den Haag zijn wij op zoek naar een klantgerichte collega die goed prioriteiten kan stellen en een kei is in het oplossen van problemen. Samen met collega’s pak je actief meldingen op gerelateerd aan de vastgoedportefeuille. Een lekkage, stroomstoring, klacht of een vraag van een huurder, aannemer of belegger? Jij staat ze vriendelijk en behulpzaam te woord en neemt actie waar nodig is. Dit alles doe je op een waanzinnige werkplek, in een leuk/gezellig team met een mooi uitzicht in Scheveningen.

Deze afwisselende en leerzame functie vervul je fulltime en je treedt gelijk in dienst bij de opdrachtgever.

Ben jij de aanpakker die we zoeken? Reageer dan direct via roland@zinwerkt.nl of bel voor meer informatie naar 070-8200230


Functie

In een klein en gezellig team werk je service -en oplossingsgericht om zowel de huurders als de beleggers tevreden te houden. Je takenpakket bestaat onder andere uit:

  • Overzicht bewaren van uitstaande acties en inkomende meldingen
  • Het uitzetten van opdrachten aan onderhoudspartijen
  • Het signaleren van herhalende storingen en/of klachten en neerleggen bij collega’s
  • Het documenteren en verwerken van afspraken
  • Het telefonisch aannemen van allerlei soorten vragen en meldingen
  • Het analyseren en prioriteren van onderhoudsmeldingen
  • Vriendelijk reageren en actie ondernemen op klachten en storingen
  • Overige administratieve taken



Functie-eisen

Voor deze functie zoeken we iemand die voldoet aan de volgende eisen:

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Affiniteit met en gevoel voor techniek
  • Ervaring in VvE, verhuur of vastgoed is een pre
  • Je bent klant -en servicegericht
  • Teamspeler met een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Oplossingsgericht en goed in het bewaren van overzicht
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engels taal (In woord en geschrift)
  • Beheersing van MS Office (Word, Excell, Outlook)

Aanbod

  • Een zelfstandige, afwisselende en uitdagende functie
  • Eigen verantwoordelijkheden
  • Een bruto salaris van €1900 – €2400 en is afhankelijk van ervaring (o.b.v. 40 uur)
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Een mooie werkomgeving
  • Een gezellig team
  • Perfecte kans voor een starter
  • Uitzicht op een vast contract

Sollicitatie

Zie jij deze uitdaging als Junior Servicedesk Medewerker in Den Haag wel zitten? Reageer dan direct via roland@zinwerkt.nl! Voor vragen zijn bereikbaar op 070-8200230


Share This