Retail Assistent Vastgoedbedrijf - Den Haag - Zinwerkt Skip to content

Retail Assistent Vastgoedbedrijf – Den Haag

Omschrijving

Ben jij klaar voor een leuke dynamische functie in het Vastgoed? Voor Urban Interest, gevestigd in het bruisende hart van Den Haag, zoeken wij een enthousiaste en proactieve Retail Assistent voor het winkelteam. Dit is jouw kans om je carrière voort te zetten in het Vastgoed!

Als Retail Assistent speel jij een belangrijke rol in het beheer van de winkelportefeuille. Zodra er een retailer gevonden is, ga jij direct aan de slag! Jij houd je bezig met relatiebeheer, contractbeheer en de communicatie met makelaars en retailers om het verhuurproces soepel te laten verlopen. Vanuit een prachtig rijksmonument kom jij te werken in een gezellig team van 60 collega's.

"Bij Urban Interest vind je meer dan alleen een baan; je vindt een werkomgeving waar professionaliteit en informele gezelligheid samenkomen."

Voor deze rol ben jij 40 uur per week beschikbaar en treed je direct in dienst bij Urban Interest. Heb jij interesse om deze rol te vervullen? Reageer dan direct via Roland van der Velde (roland@zinwerkt.nl) of bel voor meer informatie naar 06 41766607.

Verantwoordelijkheden

In deze veelzijdige functie werk jij 1-op-1 samen met de Portefeuille Manager Retail. Je zorgt ervoor dat het hele (administratieve) verhuurproces goed is georganiseerd en gedocumenteerd en bent onder andere verantwoordelijk voor:

  • Contractbeheer: Opmaken, bewaken en verwerken van huurcontracten in het systeem.
  • Correspondentie: Het verzorgen van communicatie met huurders, beheerders en makelaars.
  • Relatiebeheer: Het onderhouden van contacten en ondersteunen bij de verhuurprocessen.
  • Administratie: Het bijhouden van informatie m.b.t. huurgegevens, taxatierapporten en begeleiding bij ver- en verkopen.
  • Marketing: Het organiseren van evenementen en het begeleiden van partijen voor het klaarmaken van verhuurbrochures.

Functie-eisen

Klinkt dit als de perfecte uitdaging voor jou? Wij zoeken een collega die flexibel en positief is ingesteld. Daarnaast verwachten wij van jou:

  • Beschikbaarheid voor 40 uur per week.
  • MBO+/HBO werk- en denkniveau.
  • Ervaring als officemanager is een pré
  • Ervaring in het vastgoed of makelaardij is een pré
  • Bekwaamheid in het gebruik van Microsoft Office.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Zelfstandigheid en teamspirit.

Aanbod

  • Een veelzijdige functie in het vastgoed
  • Een open, enthousiast en collegiaal team
  • Pensioenopbouw vanaf de eerste werkdag
  • Gratis sportfaciliteiten op kantoor
  • Dagelijks lunchbuffet
  • Zeer mooie/inspirerende werkomgeving
  • Uitzicht op een vast contract
  • Mogelijkheden voor persoonlijke groei

Sollicitatie

Zie jij de functie Retail Assistent bij Urban Interest wel zitten? Reageer dan direct via roland@zinwerkt.nl of neem contact op via 06 41766607. We kijken ernaar uit om jou te spreken!

Interesse?

Vul hieronder dan direct je gegevens in en we nemen contact met je op.

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)
GIF, PNG, JPEG (max 8 MB)

Contactgegevens

Prive Werk

Ambitie & Beschikbaarheid

Motivatie & Bron

BEKIJK OOK DE ANDERE VACATURES IN DEZELFDE FUNCTIEGROEP