Introductie

Heb jij ervaring als office manager in het vastgoed? Dan is deze functie echt iets voor jou!

Voor een professioneel vastgoedbeheerkantoor in Den Haag zijn wij op zoek naar een Officemanager die de schakel is tussen huurders, verhuurders en leveranciers. Je behandelt klachten en vragen van huurders, regelt de technische zaken, huurovereenkomsten t/m het controleren van facturen. Als allround Officemanager Vastgoed pak je met beiden handen alles aan wat langs jouw bureau komt. jij gaat niets uit de weg.

Wil je graag zelf de touwtjes in handen nemen? Reageer dan direct en stuur je CV en motivatie naar roland@zinwerkt.nl of bel 06-41766607


Functie

De functie als Officemanager is dynamisch en afwisselend. Steeds opnieuw stel jij de juiste prioriteiten en voel je precies aan wat er dagelijks van je verwacht wordt. Enkele werkzaamheden waar jij verantwoordelijk voor bent zijn:

  • Vragen beantwoorden van huurders, verhuurders en leveranciers
  • Verwerken en bespreken van huuropzeggingen- en overeenkomsten
  • Opleveringen plannen met oude en nieuwe huurders
  • Storingen en klachten doorspelen naar leveranciers
  • Beoordelen en accorderen van inkomende facturen
  • Telefoonaanname en correspondentie via de mail
  • Management ondersteunen

Functie-eisen

  • Mbo+/ hbo-niveau.
  • 32 tot 40 uur beschikbaar
  • Je schrijft en spreekt de Nederlandse taal uitstekend
  • Je hebt (minimaal) 1 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je bent ondernemend en assertief.
  • Kennis van huurrecht en ROZ model huurovereenkomsten is een pre



Aanbod

  • Een leuk, gezellig en groeiend bedrijf op een mooie locatie.
  • Je treedt direct in dienst bij de opdrachtgever
  • Veel eigen verantwoordelijkheid
  • Ruimte voor eigen ontwikkeling
  • Salarisindicatie: €2200 – €2600

Sollicitatie

Voldoe jij aan de bovengenoemde eisen? Dan ben jij de Officemanager die wij zoeken! Reageer dan direct of bel voor meer informatie met Roland van der Velde op 06-41766607

Share This