Office Assistent - Den Haag - Zinwerkt Skip to content

Office Assistent – Den Haag

Omschrijving

Ben jij op zoek naar een dynamische rol als Office Assistent bij een vooraanstaande organisatie in Den Haag die de belangen behartigt van pensioenfondsen in Nederland? Dan is dit jouw kans! Gevestigd op een van de bovenste etages van het WTC in Den Haag, bieden wij een uitdagende positie waarin je een belangrijke rol speelt in het ondersteunen van ons toegewijde team van ongeveer 29 professionals.

Als Office Assistent ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken, variërend van telefoonbeheer en agendabeheer tot het organiseren van overnachtingen en het bijhouden van registraties voor opleidingspunten. Je bent de spil tussen verschillende afdelingen en draagt bij aan een soepele operationele gang van zaken.

De functie van Office Manager is zowel parttime (32u) als fulltime (40u) te vervullen en je treedt direct in dienst bij onze opdrachtgever.

Ben jij degene die we zoeken? Reageer dan direct via roland@zinwerkt.nl of bel voor meer informatie naar 070-8200230

Verantwoordelijkheden

Als Office Assistent werk je samen met collega's aan de office support van de Pensioenfederatie. Je taken omvatten onder andere het verzorgen van verzendingen, het afhandelen van post en telefoon, en het up-to-date houden van voorraden. Je bent een ondersteuner pur sang, met uitstekende vaardigheden in agendabeheer, een proactieve houding in uitdagende situaties, en vooral: een echte ontzorger. Jouw can-do mentaliteit maakt je een waardevolle toevoeging aan ons team.

Door de dynamiek in de politiek en overheid is het werken voor een belangenvereniging die actief is voor pensioenfondsen een boeiende en uitdagende baan. Tot je takenpakket behoren onder andere:

  • Compleet agenda beheer, inclusief het lezen en archiveren van diverse functionele mailboxen.
  • Plannen van afspraken en vergaderingen voor directie en collega's.
  • Organiseren van interne en externe bijeenkomsten, inclusief webinars.
  • Verzorgen van de telefonische bereikbaarheid van de Pensioenfederatie.
  • Up-to-date houden van interne handboeken.
  • Ontvangen van bezoek als gastvrouw.
  • Verzending van nieuwsbrieven, en meer.
  • Up-to-date houden van het CRM systeem.



Functie-eisen

  • Afgeronde secretariële MBO-opleiding, bij voorkeur aangevuld met een opleiding voor directiesecretaresse of een HBO-opleiding.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
  • Goede kennis van het Microsoft Office pakket.
  • Proactief en accuraat.
  • Beschikbaarheid voor minimaal 32 uur per week.

Aanbod

  • Salarisindicatie €3200 - €3750 bruto o.b.v. 40 uur
  • Een woon-werkvergoeding voor het openbaar vervoer.
  • Opleidingsmogelijkheden.
  • Direct in dienst bij de opdrachtgever
  • Pensioen regeling
  • Werken in een prachtig, modern, transparant kantoorpand op een centrale en goed bereikbare locatie in Den Haag met een fantastisch uitzicht.

Inlichtingen

Roland van der Velde +31 (0)70 82 00 230

Sollicitatie

Ben jij de Office Assistent die wij zoeken in Den Haag? Reageer dan direct via roland@zinwerkt.nl! Voor vragen zijn bereikbaar op 070-8200230

Interesse?

Vul hieronder dan direct je gegevens in en we nemen contact met je op.

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)
GIF, PNG, JPEG (max 8 MB)

Contactgegevens

Prive Werk

Ambitie & Beschikbaarheid

Motivatie & Bron

BEKIJK OOK DE ANDERE VACATURES IN DEZELFDE FUNCTIEGROEP