Introductie

Ben jij een Juridisch Medewerker die graag een bijzondere uitdaging aangaat en wil jij je verder specialiseren bij een groeiend deurwaarderskantoor in de regio Amsterdam? Solliciteer dan vandaag nog voor deze functie!

In deze uitdagende baan sta jij in contact met advocaten die hun exploten/betekeningen bij jou neerleggen om te behandelen. Jij adviseert klanten over de inhoud en over acties die uitgevoerd dienen te worden door gerechtsdeurwaarders. Denk aan complexe beslagen op een grote tanker (boot), in het buitenland, op aandelen, op grote geldsommen etc. Jij zoekt alle mogelijkheden uit, maakt juridische en ambtelijke stukken op en stuurt de gerechtsdeurwaarder aan. Tevreden klanten zie jij graag! Daarvoor beheer en coördineer jij het gehele proces tot in de puntjes.

Je komt te werken in een ambitieus en gezellig team, dat elkaar uitdaagt om te blijven leren binnen het vak van deurwaarders. Verschillende soorten complexe en reguliere exploten uit binnen- en buitenland passeren jouw bureau. In elk proces kan jij je klant bedienen. Klantcontact vind je leuk en waardeer je, net als het contact dat je hebt met collega’s en deurwaarders. Je informeert hen over de voortgang van een proces en adviseert hen over het uit te voeren werk.

Je kunt werken tussen de 32-40 uur per week, voor een salaris tussen €2100 – €2600 per maand én je treedt direct in vaste dienst bij onze opdrachtgever. Deze functie is geschikt voor starters in het deurwaarders vak, juridisch – en gerechtelijke incassomedewerkers, executiemedewerkers t/m gerechtsdeurwaarders.

Functie

Wat je gaat doen

Als contactpersoon van advocaten is jouw werk meestal van juridische aard. Werkzaamheden die behoren tot jouw takenpakket zijn:

  • Het opmaken en controleren van diverse exploten;
  • Telefonisch klanten te woord staan;
  • Deurwaarder aansturen voor de tenuitvoerlegging van exploten;
  • Advies geven aan klanten (advocaten) over de te nemen stappen;
  • Het treffen van executiemaatregelen;
  • Onderzoek van verhaalsmogelijkheden en overleggen met klant;
  • Het coördineren en beheren van het betekeningsproces van A tot Z;
  • Administratieve ondersteunende werkzaamheden;
  • Inbrengen en/of doorgeven van inhoudelijke kennis aan collega’s.

Functie eisen

Wat we graag zien

  • Interesse of ervaring met het opmaken van complexere exploten;
  • Je hebt HBO+ of WO werk- en denkniveau en een rechtenstudie afgerond;
  • Je bent enthousiast en leergierig;
  • Outlook en Word zijn geen enkel probleem;
  • Je Nederlands is in zowel woord en geschrift uitstekend;
  • Je bent een vrolijk type, sociaal en collegiaal;
  • De klant is koning, uiteraard! (dat hoeven wij jou niet uit te leggen )

Aanbod

Wat jij ervoor terug krijgt

  • Veel inhoudelijk, regelmatig complex maar leuk deurwaarderswerk.

  • Een inspirerende werkomgeving in het hartje van Amsterdam
  • Een salaris tussen de €2100 – €2600 per maand;
  • 32 uur – 40 uur per week;
  • Flexibele werktijden die je zelf kunt bepalen (tussen 07:00 uur en 19:00 uur);
  • 24 vakantiedagen per jaar, vakantietijd!
  • Onbeperkt reizen met het OV;
  • Werken in een gezellig en inspirerend team.

Sollicitatie

Heb jij ZIN in deze nieuwe uitdaging en zie jij jezelf al zitten als Executie Medewerker ambtelijke zaken? Solliciteer direct of neem contact op met Roland van der Velde op 070-8200230.

Share This