Introductie

Zie jij jezelf al staan, achter de receptie van dit leuke, gezellige en professionele autoschadebedrijf in Den Haag? Als frontoffice medewerker hou jij je bezig met onder meer de volgende werkzaamheden.

Een klant komt binnen en jij staat deze als eerst te woord. Je bekijkt wat je voor deze klant kunt doen en voert alle benodigde gegevens correct en zorgvuldig in in het systeem. Dan communiceer je met de werkplaats wat er moet gebeuren. Jij plant het proces en maakt de planning betreffende het autoschadebehandelingstraject.

Klanten die binnenkomen voelen zich op hun gemak bij jou. Je bent vriendelijk, behulpzaam en enthousiast, en wilt graag dat mensen die je te woord staat tevreden zijn. Je houdt van een dynamische werkomgeving, waar veel gebeurt. Communicatie met verschillende mensen, zowel aan de telefoon als live geeft jou energie.

Samen met je 25 collega’s (waarvan een groot deel van de werkplaats) hou je alles draaiende. Jullie zijn harde werkers, want er komen veel auto’s binnen. Een dag eindigt met een voldaan gevoel, want er is veel afgehandeld. Collega’s blij, klant blij, jij blij!

In deze functie ga je fulltime (38 uur) aan de slag. Bij goed functioneren treed je in vaste dienst bij deze werkgever. Je salaris ligt tussen de €1800 en €2400 bruto.

Functie

Wat je gaat doen

Jij bent in deze functie het gezicht van de organisatie. Zorg dus dat er een lach op dat gezicht zit :)! Elke dag heb je weer ZIN om naar je werk te gaan en aan de slag te gaan met het volgende:

  • Het netjes ontvangen van klanten
  • De administratie bijhouden betreffende autoschades
  • Het plannen van het autoschade behandeltraject
  • Het communiceren met zowel klanten als verzekeringsmaatschappijen
  • Je collega’s schakel je in om schades op te nemen en reparaties uit te voeren
  • Aan collega’s draag je duidelijk over wat er gedaan moet worden
  • Netjes voer je nieuwe dossiers in en archiveert deze
  • Waar nodig rijd je auto’s in/uit de garage

Functie eisen

Wat we graag zien

  • Je hebt een MBO opleiding
  • Ervaring in de autobranche, ja graag!
  • Ervaring in een functie met klantcontact
  • Je bent leergierig, assertief en pakt nieuwe dingen snel op
  • Je houdt goed overzicht, ook in een hectische omgeving
  • Nederlands beheer je uitstekend, zowel mondeling als in geschrift
  • Prioriteiten stellen kun jij, ook onder tijdsdruk
  • Je doet graag iets voor je collega’s, want jij bent die sociale collega die wij zoeken!
  • Af en toe werk je een ochtend op zaterdag, dit in overleg met je team

Aanbod

Wat je ervoor terug krijgt

  • Een afwisselende dynamische baan
  • Fulltime 38 uur.
  • Werken voor een mooi bedrijf met een gezellige en collegiale werksfeer
  • Een salaris tussen de €1800 – €2400 bruto per maand
  • Pensioenopbouw
  • En een vaste baan met doorgroeimogelijkheden!

Sollicitatie

Zie jij jezelf al zitten als frontoffice medewerker en heb je ZIN om aan de slag te gaan? Solliciteer direct via info@zinwerkt.nl of bel voor meer info Roland op 070-8200230. We horen graag van je!

Share This