Introductie

Heb je ZIN in een parttime functie (15-20u p/w) als debiteurenbeheerder in Den Haag?

Voor een gezellig en groeiend familiebedrijf (met 8 vestigingen en 160 medewerkers) zoeken we een vlotte & sociale collega. In deze parttime functie werk je samen met collega’s om alle financieel-administratieve zaken op orde te krijgen. Door een accuraat beheer zorg je ervoor dat de debiteurenlijsten continu bijgewerkt zijn. Je denkt daarnaast actief mee met het op orde houden van de administratie.

Is dit jouw volgende stap? Stuur dan vandaag nog jouw CV en motivatie toe naar info@zinwerkt.nl of bel naar 070-8200230


Functie

Als parttime debiteurenbeheerder hou jij je onder andere bezig met het signaleren, afstemmen en oplossen van afwijkingen binnen de administratie. Daarnaast voer je andere taken uit die bij de debiteurenadministratie komen kijken, zoals:

  • Contact onderhouden met externe partijen
  • Versturen van aanmaningen
  • Het actief nabellen van debiteuren
  • Uitbesteden van incasso-opdrachten aan derden
  • Indien nodig betalingsregelingen treffen en zorgdragen voor een juiste verslaglegging van de gemaakte afspraken
  • Collega’s in de financiële administratie ondersteunen

Functie-eisen

  • MBO werk- en denkniveau
  • Aantoonbare ervaring met debiteurenadministratie
  • 15 tot 20 uur per week beschikbaar verspreid over 5 dagen
  • Je bent sociaal en werkt graag in een team
  • Je hebt een perfecte beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Ervaring met Exact boekhoudsysteem is een pre
  • Ervaring met Office 365
  • Ervaring en kennis van Elvy is een pre

Aanbod

  • Een arbeidscontract van 15 tot 20 uur per week
  • Salaris €2200 – €2450 (o.b.v. 40 uur)
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Een leuke dynamische, afwisselde baan
  • Een mooi bedrijf met een gezellige en collegiale werksfeer
  • 24 vakantiedagen

Sollicitatie

Zie jij jezelf werken als Debiteurenbeheerder in deze leuke functie in Den Haag? Solliciteer direct of bel voor vragen naar 070-8200230.

Share This