Allround Financieel Medewerker (parttime/fulltime) – Den Haag
Omschrijving
Of je nu je eigen thuisadministratie bijhoudt of op je werk de touwtjes in handen hebt, jij regelt het allemaal! Jij behoudt het overzicht, bent kritisch en gaat gestructureerd te werk. Daarnaast draai je je hand niet om voor het leggen en onderhouden van contacten en weet je precies hoe je met gevoelige informatie moet omgaan.
Herken je jezelf hierin? Dan is dit jouw kans! Voor een innovatief en transparant accountantskantoor zoeken we namelijk een Allround Financieel Medewerker (parttime/fulltime) in Den Haag. Het team telt 17 collega’s en vormt een hechte, flexibele groep die gefocust werkt op basis van vertrouwen en vrijheid. Thuis of op kantoor, het kan allemaal. De sfeer is informeel en ontspannen, met een laagdrempelige en vriendelijke cultuur.
Je krijgt in deze functie voor Allround Financieel Medewerker een contract direct bij de opdrachtgever. Het salaris ligt tussen de € 2300 en € 3000.
Heb jij ZIN om hier te werken? Solliciteer direct! Voor meer informatie neem je contact op met Roland van der Velde via roland@zinwerkt.nl of 070 8200 230.
Verantwoordelijkheden
Wat wordt jouw taak? Voor het kantoor in Den Haag zoeken we een financieel administratief medewerker ter ondersteuning van het accountancy- en salaristeam. Je taken omvatten onder andere het verwerken van boekhoudingen, afsluiten van periodes, BTW-aangiftes, controleren en bewaken van decentrale (salaris)mutaties, zodat alles op rolletjes verloopt. Daarnaast pak je ook ad-hoc werkzaamheden op. Geen dag is dus hetzelfde!
Je staat klaar voor de dagelijkse ondersteuning van financiële en salarisadministraties van verschillende klanten. Je zorgt ervoor dat de administratieve verwerking vlekkeloos verloopt. Klantcontact is jou niet vreemd en je bent betrokken bij het volledige administratieve proces. In deze rol krijg je begeleiding van ervaren (assistent-)accountants en salarisadministrateurs. Je werkt met de nieuwste software in de branche, waardoor je de saaie klusjes niet meer zelf hoeft te doen.
Functie-eisen
Wie ben jij? Jij bent onze alleskunner als het gaat om administratieve processen. In het kort, jij bent iemand die:
- Mbo+/hbo-werk- en denkniveau heeft met een afgeronde financieel administratieve opleiding;
- Aantoonbare affiniteit heeft met geautomatiseerde (boekhoud)systemen;
- Een zwak heeft voor cijfers en uitblinkt in Microsoft Office 365;
- Ervaring met salarisadministratie is een pré;
- Nauwkeurig, gestructureerd en zelfstandig werkt en graag in teamverband opereert.
Aanbod
- Een contract direct bij de opdrachtgever;
- Een salaris tussen €2300 en €3000;
- Maar liefst 30 vakantiedagen per jaar;
- Hybride werken is de normaalste zaak van de wereld;
- Een uitdagende job in een team vol gedreven mensen met grote ambities om onze organisatie verder te laten groeien;
- Een functie met veel vrijheid en ruimte om je eigen ontwikkeling vorm te geven, zodat je de komende jaren kunt groeien;
- Via het fiets-lease-programma kies je je eigen stalen ros.
Sollicitatie
Heb jij ZIN om hier orde op zaken te stellen? Klik op die Solliciteer-knop! Eerst meer weten? Roland van der Velde heeft alle informatie voor je. Je bereikt hem via roland@zinwerkt.nl of 070 8200 230.
Interesse?
Vul hieronder dan direct je gegevens in en we nemen contact met je op.